15 Haziran 2010 Salı

Balo Heyecanı Anıları ~ Senay Arslan & Halil Dolaşık için :)

Senay:
- Partiye katılıp katılmamam konusunda kararsızım.
Halil:
- Ah! Senay. Bana söz vermiştin. Beni sap sap bırakamassın.
Senay:
- Meltemle git!
Halil:
- Neden her seferinde kanayan damarıma basıyorsun?
Senay:
- Çünkü ben senin için iyi değilim Halil. Aramızdaki boy farkına baksana.
Halil:
- Sende uzunum diye geziyorsun.
Senay:
- Halil!
Halil:
- Tamam, pekala. Kırma beni üzüyorsun.
Senay:
- Anlamıyorsun değil mi?
Halil:
- Boy farkını sorun edecek kadar salak olduğunu bilmiyordum. Hem sen sınıfın en uzun üçüncü kızısın! Ayrıca en güzel 3. kızsın.
Senay:
- 3.. Neden 1 değilim Halil?
Halil:
- Sarışınlara öncelik tanımalıydık.
Senay:
- Elbette.

1. Bölüm Sonuydu. ~

Not: Baloya Halil Dolaşık gelmemiş olup Senay Arslan'ın kavalyesi T.Z.H adlı şahıs idi. Maalesef burada yazılanlar gerçekleştirilemedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder