15 Haziran 2010 Salı

Sınıf İçi Diyaloglar ~ Beste&Koray&Eda&Feridun

BAŞROL: Beste Ormanlı.
FİGURANLAR: Koray Dalkılıç, Feridun Yaylacı, Eda Elidar.

Konu: Beste'ye yapılan haksızlıklar ve Beste'nin hırçın davranışları.


Beste:
- Ya Of Koray. Neden okuduklarımı düzeltiyorsun?
Koray:
- Çünkü buna ihtiyacın var. Senin 1. sınıftakiler gibi okumanı asla çekmem.
Beste:
- Sen kendi okumana bak.
Koray:
- Ben gayet düzgün okuyorum. Hem her şey senin başının altından çıkıyor.
Beste:
- N'aptım ben size?
Feridun:
- Birde n'aptım diyor. Ne yapmadın ki? Kolumu mahfettin.
Beste:
- Oh oldu sana devamı da gelcek.
Koray:
- Feridun meridun hikaye bunlar.
Eda:
- Beste neden bana sürekli sataşıyorsun? N'aptım ben size?
Beste:
- Senin şu aptalca davranışlarından bıkkkkktım.
Koray:
- Beste ''bıkkkktım'' değil ''bıktım''.
Beste:
- Koray sen bi' sus yaa...
Eda:
- Niye böyle yapıyorsun anlamıyorum?
Beste:
- Çünkü sen tam bi' gerizekalısın.
Eda:
- Kes sesini Beste, elimde kalıcaksın.
Beste:
- Gelsene bekliyorum.

Sondu! ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder